Vilken dag!

Idag har vi haft studiedag och jag har haft det så kul!

Eftersom att det inte gick att sova över med min kompis Emelie från igår till idag så bestämde vi att vi skulle upp och köpa frallor på sandhem imorse.
Så hon och jag körde först till konsum, och köpte varsin risifrutti och en juice.
Sen gick vi in på sandhem och köpte varsin fralla.
Och till sist hem till oss och åt frukost.
Sen tänkte vi baka, men ingen av oss kände för det så vi gick ut på picknick istället. Vi tog med oss en fotboll och vi ringde Elina, och hon följde också med.
Så vi fikade och spelade fotboll, sen givk vi hem till Emelie och hoppade studsmatta och byggde ett nycklepigebo.
Sen studsade vi lite till! ;-)

Det har varit en av de bästa studiedagarna!

PS: Våren är äntligen här!!!

Bild, fån google, men jag har faktiskt varit ute och tagit lite kort! Hoppas de hamnar här snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!