Melodifestivalen

Hej allihopa!!
Igår var vi och familjen Fling i Malmö och kollade på deltävling 4 i melodifestivalen 2012.
För oss var det första gången så vi tyckte att det var riktigt kul och väldigt häftigt. Men familjen Fling har varit där tre år i rad nu så de vet ju hur det går till och ser ut.
Jag ska önska mig det i julklapp detta året också, för jag längtar verkligen tillbaka och önskar att det inte var över. Mamma tog ju då några kort, men jag hade inte med min kamera så jag kunde inte ta några.
Däremot så filmade jag lite med min telefon.
Man ser så mycket som man aldrig ser i tvn, blandannat alla som springer runt på scenen mellan uppträdena och man ser alla uppträdena och artisterna på riktigt.
Det går nästan inte att förklara hur det ser ut och känns. Där fanns ju stora storbildstv som vi kunde kolla på, om man inte kunde se.
Om man kollar på en youtubevideo nu efteråt så tänker man att just då när den artisten sjöng det så satt vi där och kollade på riktigt.
Om ni inte har varit där så rekommenderar jag verkligen att ni provar någon gång!
Så kul!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!