10/10-11

Hejsan! Nu ska jag försöka börja blogga igen. Just nu bloggar jag ifrån mammas iPad. Hon har köpt ett sådant där häftigt skydd som man kan ha som stöd bakom ipaden. Sedan när man stänger den så låser sig, och när man öppnar den så låser den upp sig... Det var svårt att förklara, och jag vet inte hur man lägger in bilder på en iPad, så ni får föreställa er... Nu är klockan ca. åtta och jag funderar på om jag ska kolla på ensam mamma söker eller pengarna på bordet... Men jag tror att det blir ensam mamma söker ;-) Idag i skolan hade vi bad eller om man nu ska säga simning? Jag har inte simmat på länge, förra gången klassen simmade var jag inte med för jag hade varit förkyld. Och när vi kom dit visade det sig att det var simtest idag också! Då blev jag nervös! Vi skulle simma två längder ryggsim och sedan sex längder bröstsim. Och vi fick inte varva... När jag hade simmat de två på rygg så kom jag tillbaka, och då sa hon som satt på vår bana att jag skulle simma om de, för att jag hade stannat där nere... Men vad hon inte visste var att det var för att det hade varit någon där nere i vägen så att jag inte kunde starta, så jag fick simma om de båda på rygg. Så egentligen simmade jag tio längder. Men jag blev godkänd!!! Inte precis vad jag trodde... Nu har jag inte tid mer! Kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!