5/5-11

Hej allihopa!

Först vill jag bara säga en liten sak. Det jag skrev om i förra inlägget (om Elinas blogg), jag skulle bara vilja säga att hon har en ny, eftersom att den gamla inte gick att gå in på, så den nya heter:
www.elinasloveheart.blogg.se. Så att ni vet, ni som vill läsa den...

Annars har det varit en helt vanlig skoldag, som igår och alla andra dagar.
Jag hade gympa idag, och först körde vi en lek, som jag inte vet vad heter, och sedan körde vi flaggan.

På historian så har vi i uppdrag att skriva en egen (om man kan säga faktatext) där man har hittat fakta från olika källor både på internet och i böcker.
Häromdagen så började jag renskriva på datorn, och nu är jag nästan helt färdig...
Jag blev väldigt nöjd med min! ;-)

Ikväll har jag dans (extraträning) för den 12 har vi uppvisning, på magasinet i stan. Och på tisdag har vi genrep...
Det var längesedan nu, för på påsklovet var jag inte där (uppehåll) och förra veckan var det ingen dans.

Ja det var min dag det!

Kramar Ellen <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja Ellen ojsan det två nollor efter super hoppsan

inte konstigt att det inte funkade ahhahahaha

kram elina

2011-05-09 @ 19:55:16
Postat av: Ellen

Aha, inte konstigt att det inte funkade Hahaha!!!

;-)

2011-05-14 @ 20:47:40
Postat av: Elina

Ja hahahhha ;-)det glömmer jag aldrig!!!!

2011-05-15 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!