18/5-11

Idag har vi haft generalgepetion på vikingapjäsen i skolan.
Jag gillar kläderna jag har på mig (egentligen ser det ut som medeltidens kläder, men det gör inget). ;-)
Jag ser jättemycket fram emot ikväll, det ska bli så kul!!!

Imorse/förmiddags var vår klass på museèt. Vi var på Lasse Majas utställning och den hette "Mysteriet i staden".
Egentligen har jag redan varit där en gång innan, och en annan kompis också, så (i alla fall för mig) var det inte lika kul, som det skulle ha varit för första gången. Men rätt kul var det...
När vi sedan kom tillbaka så hade vi lunch och sedan gick vi direkt ner i gympasalen och övade på pjäsen. Så förutom en liten stund imorse innan bussen kom, så har vi inte hatt lektion i klassrummet idag.

På fredag är det entligen dags för vår övernattning. (vi har studiedag då) så på kvällen ska hela klassen (om alla kommer) till Stackedala. Det är klassföräldrarna som håller i det.
Vi kommer att grilla, och sen står det att det blir en överraskning/överraskningar.
Sedan ska vi sova i en scoutstuga, och på morgonen ska vi äta frukost. Det ska bli jättekul!!!

Nu börjar jag snart att bli hungrig, och idag ska vi ha tidig middag (p.g.a pjäsen) så vi ska äta spagetti och köttfärssås. Mmmm....

Kramar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!