16/5-11

Igår bestämde jag och Elina att jag skulle hem till henne vid tre efter skolan. (men jag kom lite tidigare)
Vi gick upp och spelade sims, och sen gick vi ut och blåste såpbubblor...
Efter det så gick jag och hämtade Erik på skolan, sen lekte alla fyra (elina, jag Erik och Tilda) hemma hos oss.
Nu har de gått hem för att äta, så vi ska leka en annan dag igen!

På gympan idag hade vi golf, vi var uppe på skepparslövs golfbana! Det var jättekul!
Det var Sara och vår gympalärare (martin) som höll i det.

Ja, det var vad jag hade att berätta om idag!

kramar <3


Kommentarer
Postat av: Elina är bäst

Hej kul att ni fick spela golf det får inte vi eller inte vad jag vet får och får men det blir väl aldrigg vi ska ha typisk janne gympa komentera gjärna på min med jag gillar att läsa komentarerna kram elina

2011-05-17 @ 17:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!