10/6-11

Idag är det fredag och nu är det bara en skoldag kvar! (alltså på måndag)
Idag har vi haft slöjd, och jag gjorde färdigt min mobilficka som jag höll på med. Den är limegrön och man knäpper den med en knapp.
Mamma och pappa tyckte att den blev fin, och det tror jag att Erik också tyckte! ;-)

Imorgon är det sommarfest hos morfar och Ingrid. Och på kvällen kommer vi att sova över där.
Det ska bli jättekul!
Förra året hade jag en rosa klänning men den passar inte detta året!
Men först på förmiddagen så ska Erik spela fotboll i Vanneberga.


Nu ikväll kollade jag på mammas bilder på facebook.
Här är en söt bild på mig och Wilda för något år sedan som jag tycker är söt!



Ha en trevlig helg!
(vissa, vi ses imorgon!)

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Morfar o Ingrid

Jättemysigt att ha Er här och Din mobilficka var superfin.

Kramar

Morfar o Ingrid

2011-06-14 @ 11:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!