16/7-11

Hejsan! Viol 3, det är vårt rum det! När vi kom fram så blev jag rätt överraskad av all den fina omgivningen! När mamma och pappa sa att det skulle vara lite gammaldags så förväntade jag inte mig att det skulle vara så här fint. När man kommer in på parkeringen så är där ett vitt hus med fina blommor utanför. Om man går bak huset så är där små röda stugor med kanske en tre rum i varje. Och en större stuga med kök, tv rum och duschar. Utanpå stugorna är en bild på en blomma och vår blomma är en viol. Runt om så finns det berg/stor stenar vad man nu säger. Och sedan finns det vatten med båtar, jag tror det ligger en hamn lite längre bort och det finns även en mini lekplats med gungor och en gungbräda, Här är jättemysigt! Jag skriver mer sen, nu ska vi snart bädda och fixa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!