15/7-11

Hejsan! Jag glömde ju att berätta innan om att vi var på Bisonsafari. Det var faktiskt rätt kul! Vi åkte ut i ett traktorsläp, de körde ut i hagen och man kom riktigt nära bisonoxarna. Jag filmade och tog kort med min kamera. Det var många som bara ställde sig och kissade lite överallt. Och sen fanns det små kalvar som gick med sina mammor lite överallt och vissa ställde sig och åt . Sen när vi var färdiga med det så gick vi in på ett fjärilsmuseum med massor av olika fjärilar (fast de levde ju inte) och sen fanns där skalbaggar och insekter på fjärilsmusset Också. Bland annat så jämförde de världens största skalbagge med världens minsta och den största var riktigt stor för att vara en skalbagge, medan den minsta såg ut som en flugskit som man knappast såg. Nu har jag inget mer att skriva om tror jag. Jag har nog lagt ut en fyra fem inlägg idag. ;-) Kramar Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!