15/7-11

Hejsan! Nu är vi framme på det andra vandrarhemmet. Rummet här är mycket mindre men vi ska ju bara sova här en natt... Jag hade nog hellre valt det andra rummet men detta funkar med. Detta rummet har bara två enkelsängar men snart ska de sätta in en extrasäng till som nog jag och Erik får dela på. Här finns ett kök som är fint och sen ett tv rum för här är ingen tv på rummet som det fanns i det andra vandrarhemmet. Ikväll är det postkodkampen så då får vi väl hoppas att tgm är ledig så att vi kan titta på det. Idag så körde vi till Hjo och kollade. Det var en väldigt mysig stad men där fanns mycket saker. Vi var nere vid hamnen och letade efter något att äta till lunch, och efter ett tag så hittade vi moster Elins glass servering där de även hade pannkakslunch. Det var jättegott och jag blev väldigt mätt. Ikväll ska vi äta något lite större efter som att vi åt något enklare till lunch. Igår åt vi något enklare till middag och lunch så det får bli något lite större ikväll, kanske att vi går ut och äter något ( som jag tror att vi skulle göra) Sen åkte jag, mamma och Erik ett tåg som gick igenom lite av staden och hon som körde berättade lite om Hjo. Kramar Ellen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!