14/7-11

Hej! Nu har vi precis ätit. Vi körde runt lite grann och letade efter något att äta, och efter ett tag så hittade vi Ica supermarket. Vi gick in och köpte lite gott och blandat. Middagen idag blev köttbullar och nudlar ;-) mamma och pappa värmde paj i mikron också. Jag blev väldigt mätt! Just nu sitter vi hela familjen samlad på rummet och jag ligger i min säng och bloggar ifrån mammas iPad. Idag fyller kronprinsessan Viktoria år och nu klockan nio börjar programmet... aja jag vet inte vad man ska säga men ett program där dem uppvaktar henne eller något. Vi hörs imorgon! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!