2/1-11 Ekenabben

Hejsan!

Idag så bar det av på familjeutflykt till Ekenabben. Hela familjen + Basti följde med.
Det blev en väldigt mysig dag!

Här har ni några bilder, som för en gångs skull jag själv har tagit (det var ett tag sen jag la in bilder tagna av mig själv!)


Det är ju bara div-bilder men fina är de i alla fall... (div-bilder=diversebilder)















Spången...






Jag får ursäkta de gula datumen, för de passar inte redigt in i bilderna, men jag glömde ta bort de på kameran!
Men annars var jag rätt nöjd med bilderna.

Ha det bra!

Kramar Ellen

Kommentarer
Postat av: Morfar o Ingrid

Jättefina bilder. Du är en duktig fotograf.



Morfar o Ingrid

2011-01-07 @ 15:26:44
Postat av: Ellen

Tack så mycket!

2011-01-07 @ 21:21:58
URL: http://nelleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!