6/2-11 Hemma igen!

Hejsan!

Nu är jag hemma igen!
Efter en underbar resa med Lotta, Ola och Wilda + några andra med.
Vi hade det jättebra, och jag fick många bra bilder:



Utsikten från vår balkong...


Vårt hotell...


Där fanns mycket Kaktusar...


Vattenlandet!...










Vårt hotell på kvällen...


Lilla söta Wilda...


Cocoloco, där man hämtade dricka...
Lite häftigt var att Cocoloco låg över poolen!









Hissen, på kvällen...


En del av efterrättsbordet...


Buffe bordet!...






Lobbyn...


Vårt hotell...

Kram Ellen




Kommentarer
Postat av: Morfar o Ingrid

Vilken kanonfotograf Du är Ellen. Välkommen hem.



Morfar o Ingrid.

2011-02-06 @ 21:02:56
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Jag gillar själv också mina bilder!!!



Kramar Ellen

2011-02-07 @ 16:53:39
Postat av: Reskompisarna Yvonne Gunnar

Hej Ellen. Vi tycker också du är duktig på att fotografera och skriva bra text.

2011-02-09 @ 22:51:19
Postat av: Elina

Hej skönt att du har kommit hem igen

har länktat sååå kram Elina

2011-04-03 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!