29/4-11 Fredagsmys

Idag är det fredag och det betyder, fredagsmys...

I skolan hade jag slöjd, och blev färdig med den där necessären som jag har skrivit om innan (i ett annat inlägg)
Jag blev själv nöjd med den!

Nu ikväll har Erik varit på pingistävling och han kom 2:a i A slutspelet!!! Grattis Erik!!!
På vägen hem så köpte vi Mc Donalds (alla utom mamma) och nu sitter vi här i soffan och har precis ätit.

På tal om en helt annan sak, så för några dagar sedan i skolan fick vi en lapp om en övernattning på Stackedala fredagen den 20 maj. Hela klassen ska sova där (förutom de som inte kan) och klassföräldrarna, så det har inget med skolan att göra...
Jag tycker att det ska bli jättekul, och längtar jättemycket...

Imorgon ska mitt fotbollslag gå fackeltåg, från konsum till Wä IP. Sedan ska vi fira valborg där på Wä IP.
Det ska också bli jättekul!!


Trevlig helg på er!

Kram

Kommentarer
Postat av: Elina

skulle bara säga att jag har fått en blogg och undrar om du ville kolla in den.

Den hater (Elinasheart)

ses på bloggen

2011-05-03 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!