Min kusin har kommit hem!!!!!!

Hejsan!

Idag har jag haft en vanlig skoldag!
När vi kom hem så ringde jag till Elina och frågade henne om vi kunde ut och cykla en runda. Det ville hon, vi cyklade till vårt hemliga ställe, och sen körde vi till en lekplats och skumpade på en skumpbräda. Det var jättekul!
Idag fick vi reda på att vår kusin hade kommit hem redan i söndags!
Jag ville så gärna hälsa på honom idag men Erik var ju sjuk igår så han är lite förkyld idag så vi kunde inte göra det idag! Det tyckte jag var synd!!!!!!:-(
Men mamma sa att vi kunde hälsa på honom en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!