Stranden här kommer vi! ;-)

Hejsan!

Sorry, att jag inte har hunnit blogga på två dar nu.
Jag och mamma och Sara har varit och shoppat nu de sista två kvällarna.
Lite kläder och sånt, ;-)

Men idag ska vi till stranden och bada och promenera.
Det ska bli jättekul.

Här några bilder från igår:
PS: Det går att lägga över bilder från min kamera nu, mamma kunde lägga över genom minneskortet.

 
Bland annat så åkte vi andra färja, medan pappa var på fn huset...
Denna bilden har Sara tagit på mig..


Igår var vi och shoppade och vi lekte modeller (roliga modeller)...
Den här väskan gillade jag riktigt mycket... (den jag håller i)

Här är mamma också, tyvärr har vi ingen bild på Sara...


Igår (söndag) var det fars dag här i new york..... Så gissa vad pappa gillar! ;-)
Ja, han gillade inte Macaroni och Cheese, men ni vet det där stora bakom...
Gissa vad jag och mamma hittade... :-)

Jag skriver mer när vi har kommit hem.

Kram ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!