Sommarlov!!!:-)

Hesjan!

Idag har mitt sommarlov börjat!!!!!
Imorse samlades vi på skolgården, och sen tillsammans gick vi bort till kyrkan!
Innan vi gick så gav jag Filip min present jag och mamma var inne och köpt i stan igår!
Det var en klubba av vit choklad, och det var format som ett hjärta! sen var där en pussmun på den.
Sen var det tre choklad-hjärtan och på pappret stod det I love you! ;-)
Det verkar som han blev jätteglad över den!

Sen var farmor och farfar med och kollade på min avslutning. Sen följde jag och Erik med dom hem.
Vi har varit där hela dagen.
Det har varit kul.
Igår när jag var i stan så köpte vi en klänning som jag hade på mig idag. Mamma säger att den är jättesöt på mig!

Och nu är det bara 5 dagar kvar till vi åker til New york!!!!!
Jag längtar jättemycket!

Ses!
Kram Ellen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!