Fyra dushar på en dag!... Nästan

Hejsan!

Idag har det varit simskola igen!
Och jag har dushat fyra gånger idag! Först imorse på badet, sen här hemma med shampo (på simskolan var det bara dusha av mig)
Sen var jag på Väbadet med Tova, så då dushade jag av mig då också, och nu har jag varit på fotbollsträning, och då dushade jag nu när jag kom hem.

Och en sak till.
Eriks cykel har blivit färdig så han har fullt upp med att cykla!
Men cyklen var häftig faktiskt!

Sen harjag lekt med Tova också (det var därför vi åkte till väbadet tillsammans).

Det var vad som hade hänt idag!

Kram Ellen <3

Kommentarer
Postat av: Filip Nilsson

Super fin blogg Ellen, många bra bilder!

Filip

2010-07-01 @ 20:46:21
Postat av: Ellen

Tack Filip!

Vad roligt av dig att du vill läsa den.



Kramar Ellen

2010-07-01 @ 21:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!