5/7-10 Stranden här kommer vi! ... ;-)

Hejsan!

Idag var vi på simskolan, igen.
Idag gick det mycket bättre! Jag vet inte vad som har hänt? Jag simmade flera längder utan att ta mig i kanten. Jag tog och pausade vid ändarna, men det brukar jag göra i vanliga fall också. Fast då blir jag trött! 

Sen körde vi till stranden med Elina och hennes syster och mamma. Det var faktiskt varmt i vattnet, till och med så att jag doppade mig flera gånger.
Sen körde vi hem och jag gick hem till Elina och åt kvällsmat. (Som vi hade bestämt innan) och Erik åt också mat där.
Sen badade vi deras pool. Det var jättekul!

Sen gick vi hem och då satt mamma och pappa och åt kvällsmat.
Så nu har jag precis duschat och nu ska vi ha lite mys. Vi sitter här ute på altanen med markisen ute och lyssnar på spotify.

Ha det mysigt ni med!

Kram Ellen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!