12/7-10 Cyckla, drickapaus, cyckla, drickapaus, cyckla Framme!!!

Hejsan!

Imorse körde jag och mamma in till stan, för att mamma skulle köpa ett par shorts. Och där hittade vi ett par shosrts och en skitfin tröja till mig. Fast egentligen var det en hösttröja.

Sen när vi kom hem åt vi lunch sen cycklade vi in till Tivolibadet. Snacka om att det var jobbigt i denna värme! Vi stannade två gånger och tog drickapaus. Sen kom vi äntligen fram...

Och jag simmade 12 längder och hoppade från den högsta trampolinen! WOW! säger jag till mig själv... Det har jag aldrig trott.
Men jag vågade bara en gång.

Sen cycklade och cycklade och cycklade vi, och tillslut var vi hemma!
Då körde vi till Rinkaby och hämtade pappa, för han hade varit där och byggt fridgebod.
Sen stannade vi där lite.
Nu ska vi snart äta spagetti och köttfärssås. Och vi ska sitta ute så klart...

Ha det bäst flodhäst!

/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!