Till IKEA med morfar och Ingrid!

Hejsan!

Idag ska jag och Erik följa med morfar och Ingrid till IKEA, för mamma och pappa ska på bio ikväll klockan sex och då är de inte hemma än. Så det ska  bli roligt!
Vi ska vara hos de enda till typ nio ikväll!

Jag och mamma har precis kommit hem från stan, vi har varit där och fixat min mobil för det var något konstigt med den, det gick inte att ringa och skicka sms från den och det går inte att ringa till mig. Men nu funkar det igen så ni vet det :-)
Sedan köpte vien ny pyjamas till mig p.g.a att jag bara har en. Sedan blev det ett litet spontanköp: en lite tunika aktig blå tröja :-) Jättefin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!