Jag har fått Bältros!.... ;-)

Hejsan!

Har precis kommit hem från en super-kall och en super-rengnig fotbolls träning för Erik. Just nu sitter jag här i en kortarmad tröja, och sen en kofta, och ovanpå den har jag en flecefilt. Det var skönt att komma hem! ;-)

Imorse var jag och mamma hos doktorn och skulle kolla några utslag jag hade på magen. Jag och mamma hade trott att det var svinkoppor men i själva verket var det bältros. Bältros kan man få när man har haft vattenkoppor. Jag hade vattenkoppor när jag var liten och då är det inte så konstigt att jag får det nu. Men det är inget farligt! :-)

Igår fyllde min kompis Antonia år. Jag var hemma hos henne och lekte. Hon visade mig sina presenter, och sen hade hon fått två hamstrar. Sen spelade vi på hennes wii. Hon har köpt ett spel, och det var super mario bross. Det var hur kul som helst!
Jag önskar mig verkligen wii och det spelet.
Idag följde jag med Antonia och Märta hem till Märta och lekte. Vi spelade fotboll med några gammla klasskamratersom vi gick med på öllsjöskloan med.
Sen hoppade vi lite på studsmattan.

Vi ska snart äta spagetti och köttfärssås och mysa lite! ;-)
Kram Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!