4/5-11 En vanlig dag!

Idag har det varit en vanlig dag!
En helt vanlig onsdag...

Min kompis Tova fyller år idag, och vi glömde att sjunga för henne, så när vi hade slutat skolan kom vi på det,(mina kompisar, min lärare och jag) så vi gick ut i kapprummet där hon tog på sig, och sjöng för henne.
Hon blev väldigt glad, och på samma stund överraskad!

Nu ikväll har jag tränat fotboll, och i slutet av träningen så kom det ett litet ös, av blandat hagel och regn, men det lugnade sig sen.(som tur var)

En helt annan sak är att Elina (min kompis för er som inte vet) har fått en blogg (sån som jag) så kolla gärna in där om ni vill!
www.elinasheart.blogg.se

Jag var inne där precis, och hon är väldigt duktig på att skriva!

Idag kom jag på att jag har gjort något med min ena (om man får säga skinka).
Antingen har (på något konstigt sätt, tränings eller växtvärk (vilket jag inte tror) eller kan det vara att jag har sträckt något...
Men nu gör det inte lika ont som på fotbollsträningen innan. (vilket är bra antar jag)

Nu har jag inte så mycket mer att berätta!

Kramar Ellen

Kommentarer
Postat av: Elina

tack Ellen du är med duktig på att skriva men jag komer lixom inte in igen. Jag går in på blogg.se och skriver in e postadress och lösenord men det går inte konstigt får kanske byta du får hjälpa mig har blivit något fel men tack! blev ett litet kort kapitel om minaa (kaniner)hahahahha

KrAm Elina

2011-05-04 @ 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!