8/4-11 Hur många lingon finns det i världen?

Hejsan!

Jag vet, det var var ett tag sedan nu...
Men det går i perioder, ibland är det varje dag och ibland inga dagar alls.

Idag är det fredag igen, veckorna går så snabbt!!! Och just nu sitter hela familjen och kollar på "Talang" och har fredagsmys.
Idag i skolan har jag haft slöjd, och jag har just nu textilslöjd. Jag håller på med en necessär, och mer säger jag inte, för det ska vara en överraskning åt mina föräldrar.

Imorgon ska jag och mina två kompisar gå på bio, och kolla på "Hur många lingon finns det i världen?" tillsammans.
Min kompis föräldrar skjutsar oss in, sedan går vi tre in på hemmakväll och köper något gott, och sedan går vi in på bion.
Vi ska alltså se den själva, vilket är jättespännande!..

Nu ska jag fortsätta titta på Talang, och sitta lite vid datorn.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!