19 april 2011 Dagens rapport

Imorse kl.10.00 kom Antonia hit här.
Vi var lite här hemma, sedan körde hon jag och Erik till rampen och åkte lite.

Sedan träffade vi Emelie och Märta på cykel. Med dem körde vi upp till konsum, och köpte varsitt chocklad, och en stor dricka att dela på.
Efter det så körde vi till en lekplats och fikade. Det var mysigt. Jag köpte ett daimchocklad. Mmmm......
(men man blev rätt mätt ;-) )

Sen körde vi till skolan, och träffade Filip och hans kompisar. Och de fick smaka lite av vårt chocklad som vi hade sparat.
Sen cyklade vi hem till Märta och grillade korv, med hennes mamma och hennes storasyster. Det var jättegott, men man var fortfarande rätt mätt efter chokladen.
Men vi hade ju kört en liten runda innan, så chokladen hann smälta ner lite.

Efter ett tag så skulle Antonia hem, och då hade vi precis börjat bygga en koja under Märtas studsmatta.
Men vi andra tre fortastte ändå. Kojan blev jättemysig!!!

Vi gick in och skrev ut påskbilder och målade dem i kojan. Men jag hann aldrig bli färdig innan jag skulle hem.

När jag kom hem så tog jag och mamma ut Viggo i hagen, så att hann fick lite motion.

Erik har haft fotbollsträning ikväll, och jag hade igår, så då fick vi chans att andvända våra nya fotbollsskor som vi köpte igår...


Det var dagens rapport! ;-)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!