Erik har fått vattenkoppor!.....

Hejsan!

Sorry, har inte hunnit blogga på ett tag nu.
Min förkyling har i alla fall gått väck nu, men däremot har Erik fått vattenkoppor. Han ska vara hemma hela veckan nu, så jag åker bussen hem hela veckan.

Nu ikväll kollar jag och mamma på Top modell.
Innan när Erik var uppe så fick vi apelsin, choklad glass med sprutgrädde och nötsås. Mums.........
Det är en av de godaste sakerna jag vet.

Idag i skolan har vi haft vår tredje prao-elev i vår klass.
Hon heter också Ellen, det tycker jag är lite häftigt. När alla ropar på henne så tror jag att de ropar på mig för jag är vanare vid det.
Vi körde en rolig lek med henne, den gick till så här:
Vi var i fyra grupper, sen skrev Ellen upp en bokstav på tavlan. T.e.x O. Då skulle man skriva ett namn på o, ett engelskt ord på o, ett land på o, och en blomma på o.
Men nu var det inte O, utan det var andra bokstäver.
Imorgon ska jag följa med en kompis hem med bussen, en kompis som jag alrig har lekt med innan.
Det ska bli kul att se hur det ser ut hos henne.

Jag skriver mer i morgon!

/Ellen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!