Melodifestivalen

Hejsan!

Såg ni på melodifestivalen igår?
Det var final i globen, och vi var hemma hos Jossan, Thommas och Herman. Vi åt flygande jacob. Till efterrätt åt vi chokladpudding. Det var jättegott!!!!!!
Sedan tippade vi på vem som vi trodde skulle vinna, och sen så klart kollade vi på melodifestivalen!

Och det blev så klart Anna Bergendahl soom vann. Hon var jättebra tycker jag.
Till det fick vi Shlagerchips ( eller hur det nu stavas )

Igår var jag och min kompis Emelie ute och åkte rollerbladies eller inlines vad man nu kallar det. Sen körde vi hem och hämtade fika och sen körde vi ut igen. Vi tänkte köra idag igen men det kan bli lite svårt om man ser hur mycket det snöar idag. Men vi får se. Hon skulle ringa mig idag.
 

Kommentarer
Postat av: ELINA

Gillade du Anna bergendal det gårde inte jag men hon var vel lite bra!!! Gick det bra att åka inlans???? kramar din kompis ELINA ELINA ELINA ELINA ELINA !!!!!!!!!!

2010-03-15 @ 16:44:44
Postat av: Ellen

Jag gillade Anna Bergendahl. Min mamma också. Men alla tycker inte likadant!!!

Det var jättekul att åka inlines! Jag lärde mig efter hand och tillslut gick det jättebra!

Kram Ellen

2010-03-17 @ 16:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!