Vilket väder! :-)

Hejsan!

Vilket sommar väder det är ute! I love this wheater! ♥
Just nu har det i alla fall kommit lite moln och täckt solen, men jag hoppas att de bara glider iväg med all fart! ;-)
Och det som är bra är att det kommer att vara sånt här väder hela veckan! Jag ska bara njuta av solen, och gå i linne och shorts, om det nu blir så varmt.

Idag är det fredag och det betyder att det bara är 12 dagar kvar till vi åker till New york! Jag längtar jättemycket!
Och det betyder att det är sista skoldagen på veckan, det betyder också att det är exakt en vecka till vi har skolavslutning, och sist så betyder det också att det är final i talang 2010.
Det betydermycket denna fredag! ;-)

Igår hade vi skolgårdsfest där man fick uppträda om man ville. Jag och tre av mina kompisar sjöng en låt av Molly Sandèn.
Och den heter Det finaste någon kan få!
Det blev ett lyckat uppträde, som tur var!
Sen gick man och grillade, och sen fanns där en tipsrunda.
Idag har vi haft slöjd och det var sista gången vi hade slöjd denna terminen.

/Ellen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!