Cirkus ballonger!

Hejsan!

Igår var jag i lerjevallen, med min kompis och hennes familj. Först var vi och grillade och sen gick vi och plockade blåbär.
Det blev rätt så många...;-)

Nu ska vi strax till åhus och köpa glass fast det kanske inte är något glassväder. Lotta och Wilda skulle också följa med.
Igår var vi också hos några kompisar (på kvällen). Först grillade vi och sen blev det lite glass. Alla barnen gick till en lekplats och lekte (nästan alla). Där var en linbana som vi åkte. Den var jätterolig!!!
Och ibland kom det en regn skur, och då hade dom köpt ballonger (ni vet sådana ballonger de har på cirkus, som man kan göra till djur och sånt)
Alla barnen gjorde djur och hattar. Och jag tog med mig en hatt som jag hade gjort själv hem, och Erik fick en hund av Ola.


Jag får blogga mer sen!

/Kram Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!