30/12-10... Snart elva ;-)

God morgon!

Vad mycket som har hänt under de dagar jag inte har bloggat!

Ja, som tillexempel har det varit lilljul/julafton och mamma har haft sin födelsedag och snart är det 2011.

Tänk att i över morgon, är det ett nytt år och man måste tänka på att det är 2011 istället för 2010...
Ja, så att man inte skriver fel eller liknande nu de första dagarna på det nya året.

På Lilljul så kom Anders, Annika Alfred, Algot, Lotta, Ola, Wilda, Mormor, Morfar och Ingrid hit för att fira jul. Vi brukar göra så att vartannat år så firar vi med mammas sida (↑) på lilljul och med farmor och farfar (pappas sida)
på julafton. Också vise värsa nästa år.

Jag blev väldigt nöjd med mina julklappar jag fick.

Jag fick böcker, örhängen, jag och Erik fick tillsammans en bärbar dvd-spelare, ett tusenbitarspussel, en kofta, en balock till mitt armband, och jag och Erik tillsammans ett Wii!

Jag hoppas, verkligen hoppas att det inte var någon jag glömde! Skriv gärna en kommentar då så skriver jag till det på momangen.
Ni vet jag kommer inte ihåg om det var fler, jag har till och med varit uppe på mitt rum och kollat men jag kommer inte på något jag har glömt.

Igår fyllde mamma år och på kvällen hade vi kalas för henne. Hon fick en soda streamer, som även jag och Erik är väldigt nöjda med.
Men även fler saker fick hon, som jag inte orkar skriva.


Kommentarer
Postat av: Wilda

2010-12-31 @ 07:05:31
Postat av: Wilda

Jag längtar tills du kommer hit Ellen så vi kan fira nyår! Puss & kram /Wilda

2010-12-31 @ 07:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!