Vem är den hemliga artisten?......

Hejsan!

Jag ska ta mig i skinnet och försöka börja blogga igen.
I alla fall började vi skolan igår.
Och den här skolan skojar vi inte om!!!.... WOW
Igår när jag fick se mitt klassrum så blev jag helt .... Det går bara inte att förklara!
Det jag gillar mest i klassrummet är stolarna... Det är jättefina stolar som där finns hjul under, och där finns en spak där man kan höja och sänka, också kan man snurra på dom.
Och sen har vi fått en ny lika bra lärare som Håkan nu. Hon heter Margareta... men kallas för Maggan.

Och sen har vi den finaste matsalen någonsin där det till och med finns en soffa längs väggen som man får sitta i.
Också skolgården med...
Om ni inte har sett det så måste ni göra det!

Och nu kommer det stora....

Idag skulle det hända en överraskning där bak på fotbollsplanen. Dom hade satt upp en scen, men jag trodde att det skulle vara någon av högstadie eleverna som skulle sjunga.
Men sen sprides rycktet om att det var Calle Kristiansson.
Och mycket riktigt så var det han.
Han sjöng, och efter så var det lång kö till autograferna. Och efter det gick jag och Elina hem till mig.
Och då hade mamma glömt lägga ut nycklarna, så att vi fick ringa henne.

Kommentarer
Postat av: Morfar o Ingrid

Va roligt att Du börjat skriva igen. Ingrid och jag har verkligen saknat Dig på bloggen. Spännande med Din nya skola. Vi kommer ut och tittar så fort vi kommer hem. Vi är fortfarande i Hemavan, men börjar köra hemåt imorgon söndag.

Kramar

Morfar o Ingrid.

2010-08-21 @ 15:09:54
Postat av: Ellen

Hej morfar och Ingrid! Jag har saknat er också.

Vi ses snart när vi kommr hem!



Kramar Ellen 

2010-08-21 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!