Ullared

Hej!

Har varit lite beroende av sims! ;-)
Det är därför jag inte har bloggat på ett tag.

Idag efter skolan tog jag bussen hem och sen kom farmor och farfar. Dom fikade lite här på en kaka som är jättegod den heter tosca kaka, ni har kanske ätit den innan men jag rekommenderar den!
Sen var det en annan kaka som pappa hade bakat. Det var en Ingela kaka.
Det är en jättegod choklad kaka.
Nu ikväll har mamma åkt på personalfest. Dom ska bowla och äta, men mamma kommer hem rätt så sent tror jag. Men imorgon bitti ska jag och mamm åka med några andra till Ullared. Men det dumma är att vi ska vara där klockan kvart i sex på morgonen så vi får köra hur tidigt som helst, sen ska vi ha frukost/mackor med oss.

Ha det bra!

Kram Ellen

Kommentarer
Postat av: ELINA

Så roligt jag fick en så fin kopp av dig den gillar jag. Har du varit i ullared va roligt men jag ska aldrig åka dit!!!1 föra gången fick jag bara sitta i bilen !!!!det var tråkit medan mamma gick in i affären!!!!! ha det så kul!!!!! hvh din kompis ELINA hej då!!!!<3!!!!!

2010-04-18 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!