Gekås, här kommer vi!

Hej!

Idag steg jag och mamma upp lite i fem. Det var jobbigt, men jag vad ändå rätt pigg. Konstigt det brukar jag inte vara.
Sen körde pappa och hämtade mormor ( Vi satt också i bilen)sen körde han in alla oss till sjukhuset, och där fick vi vänta in alla andra som skulle följa med. Det var mycket folk som skulle dit. Sen kom bussen, vi åkte till Gekås och började handla. Det låter inte trovärdigt men vi spenderade två timmar på klädavdelningen. Men det var inte så konstigt för jag köpte åtta klädesplagg och mamma köpte två! ;-)

Sen gick vi vidare, när vi hade betalat så gick jag och mamma och köpte lunch. Det blev hamburgare och pommes, inte så konstigt om jag får vara ärlig. Det blir oftast sån mat när familjen olofsson är ute på såna ställen. Fast nu var det ju bara jag och mamma.

Sen träffade vi Lotta och mormor och jag följde med dom och åt lunch medan mamma gick till en annan affär för attv kolla lite andra saker. Fast jag redan hade ätit lunch så höll jag dom sällskap. Sen gick vi i lite andra affärer och sen gick vi till bussen.

Nu när vi kom hem så har vi visat upp alla saker vi har köpt och sen åt vi spagetti och köttfärs. Nu går jag i dom kläderna jag har köpt : Ett par harams byxor och en T-shirt. Det är mysigt. Nu ska vi gå och kolla på körslaget!

Ha det bra!
Kram ni vet vem! ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!