Ett litet inlägg om dagen.

Hej!

Idag var första dagen i skolan igen efter lovet, och det kändes bra! ;-)
Vi fick nya platser och jag fick en plats där framme där jag hade önskat att få sitta.

Nu ikväll har vi haft fotbollsträning för Erik, pappa han var ledare. Nu kollar jag på Biggest loser igen. Snart kommer farmor och farfar. Dom sa att dom skulle komma och lämna något. Vi men vet inte vad det är.
Sen är det Dating in the dark, jag hoppas att jag får se det. Det är jättebra! :-)

Nu börjar det! Jag får gå och kolla. Ses imorgon!

Kram ellen

Kommentarer
Postat av: ELINA

jag ligger hemma och är sjuk så jag kan inte kolla på det men jag får se på datorn!!!! ha det så bra!!!!!!!!!<3 kran ELINA DIN KOMPIS!!!

2010-04-14 @ 13:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!