Bloggdesign.se

Hejsan!

Idag har jag och mamma fixat lite på min blogg!
Som ni kanske ser har jag fått en klocka och nedräkning. Men jag ville också ha smileysar men det gick inte. Mamma har också provat med smileysar på sin blogg men det gick inte där heller. Det tycker jag är synd! =-(
Mejag blev jättenöjd med klockan och det andra. För er som inte vet så fixar man sånt på blogg.se sen går man in på bloggdesing. Om man vill veta mer kan man gärna skriva en kommetar.

Idag har jag lekt med Elina och erik lekte med Tilda. Mamma skulle ha sina "fika kompisar" som jag kallar dom, här hemma, så då stannade Tilda också här medan jag var hemma hos Elina. Vi kollade på Dating in the Dark på datorn. Dom har aldrig sett det så jag tipsade dom också kollade vi på det på datorn.
Just nu sitter vi här hemma och kollar på "Biggest loser" Det brukar vi kolla på.
Det är riktigt bra!

Ha det bra!

Kram Ellen.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!