God jul!!!!!!

Merry christmas!

Äntligen är det julafton!

Vi ska snart äta julfrukost. Stekt köttbullar, och prinskorv. Mmmm.......
Jag och Erik har redan spanat in paketen. Vi har till och med skakat lite....
Erik har nog redan listat ut vad det finns i ett av paketen. Bara för att han skakade!
Jag är alltid nyfiken när det gäller paket. Som i går kväll när vi började prata om vad jag och Erik trodde att vi skulle få.
Jag visste vad som fanns i ett av Eriks paket, för jag var med och köpte det.
Då sa jag det till Erik.  (alltså inte vad det var i paketet) utan att jag visste. Då sa han till mamma att han också ville veta vad som fanns i mitt paket. Så viskade mamma i hans öra. Så nu är Erik nyfiken på mig och jag är nyfiken på Erik.
Så det ska bli extra spännande ikväll.

Ha en skön julafton!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!