Stuga 303

Hejsan!

Nu sen vi kom till Sälen har jag inte hunnit med att blogga. Vi har haft det så bra och har fått en av de bästa stugorna man kan få, i alla fall enligt mig...

En väldigt stor stuga med ett skidrum, en hall, ett stort allrum med tv, soffa och kök och matbord. Sen finns det två sovrum med två våningssängar i varje rum.
Och till sist en stor toalett med bastu och torkskåp.

Vi har varit här sen i söndags, och på lördagen (julafton) fick jag en alldeldes egen systemkamera!!!
Här kommer några bilder från stugan så ni får se hur den ser ut. Tagna med den nya kameran såklart!


Här har vi "tv-delen" av allrummet...


Och här är "mat-delen" av allrummet...


Till höger ser ni lite av dörren till bastun...


Så här ser de två sovrummen ut... (detta är bara ett av dem)


Och så självklart mammas favorit, en öppen brasa!...


Min säng, sover hur gott som helst!... Fast Erik brukar väcka mig typ varje natt av olika skäl...

Glömde att ta kort på hallen med strunt i det! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!