30/9-10 Spökhistorier

Hejsan!

Klockan är ungefär 19.30 . Är väldigt hungrig och väntar på att mamma ska komma hem med macdonalds :-)
Idag i skolan har vi haft idrott. Det var jättekul!!! Vi körde en rolig lek som jag har gjort en gång innan, fast det var när jag gick på gammla Öllsjöskolan.
Vi fick en stjärna av Margareta idag för att vi var duktiga.

Sen efter skolan lekte jag lite med Elina. Först var vi på hennes rum och gjorde listor tills på lördag när jag, Elina, mamma och Elinas mamma ska till Ullared. Det kom med en del saker, och bredvid gjorde vi rutor som vi skulle bocka av efter hand.

Sen gick vi ut och skulle hoppa på studsmattan men då var Elinas lillasyster där så vi gick till lekplatsen istället. När vi kom tillbaka hade hennes lillasyster gått väck så då hoppade vi. Sen satte vi oss på studsmattan och berättade spökhistorier som vi hittade på efter hand själva. Vi kanske tog en liten del av någon annan historia men det mesta hittade vi på själva.
Vi lekte till typ 6 ikväll. Sen kom jag hem och tog ut Viggo, och nu har jag precis tagit in honom.

Imorgon är det fredag igen. Ser fram emot det! ;-)

Kramar Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!