1/10-10 Fredagskaka

Hejsan!

Idag är det fredag igen! Helt otroligt vad det går snabbt!
Idag har vi haft slöjd, och jag har påbörjat min salladstång. Jag blev färdig med min griffelavla förra veckan.
När pappa och Erik hämtade mig körde vi upp till Sandhem och köpte fredags kaka.
Jag tog någonting med choklad, jag vet inte vad det heter?

Nu när jag kom hem så har jag gjort färdigt mina läxor (två av de) och det känns skönt!
Så har jag inte så många läxor i veckan sen.
Egenligen har vi läxdagar på söndagar, men jag har gjort två så jag kan få lite tid till annat sen.
När mamma kommer hem (hon är ute med Basti) ska hon och jag byta i Viggos bur. Eller hon ska i alla fall hjälpa mig med vissa saker.

Imorgpn ska vi till Ullared!
Jag längtar så mycket!!!

Så här ser min lista ut (jag kommer ju inte köpa allt)

 -Kläder

-Sims 3 drömjobb

-Kaninsaker

-Hårborste

-Böcker

-Godis

-Påslakan

-pennor

-nagellack

-Gardiner

-Spontansaker

-Resväska

-Nintendospel

-Mobilsmycke

Ja, en rätt så lång lista...
Men som sagt ska jag ju inte köpa allt.

Vi ses imorgon!

/ Kramar Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!