Amor-Utbildning

Oj,oj, har inte hållt mitt löfte! ♥
Jag har inte bloggat på en vecka nu (ungefär)...
När jag ser hur mycket ni har varit inne och kollat...

Igår var jag på Amor-utbildning. Jag är ju en av Amor-repesentanterna i vår klass. Så igår (Tisdag) var jag och Oliver (den andra repesentanten) på utbildning.
Vi var på Öllsjö fritidsgård. På morgonen (på skolan) var där någon som hade klottrat på våra fönster och plank. När vi kom till öllsjö fritidsgård så hade där varit inbrott i måndagsnatt...
Men tjuvarna had varit där hela natten och städat, så vi fick vara där. De tror att tjuvarna letade efter pengar och godis. Och sen hade de klottrat på dörren också.
Så vi trodde att det var ett samband med klottret på skolan. (Det var likadan färg på klottret).

Vi började att kolla på en film som hette "Hipp Hipp Hora" De pausade mitt i filmen så vi fick fika lite.

(jag försöker ladda upp en bild men det gick inte)

Egentligen är den från elva år, men vi fick se den om vi ville. Den var inte läskig men lite obehaglig. Den handlar lite om mobbning och så, så den var bra att disskutera om.

Efter det så skulle vi äta lunch. De på skolan skulle ha fisk men... Gissa vad vi fick!
Beställd pizza från Filles!...
Det var så gott, istället för fisk!

Efter det fick vi lov att gå ut lite om vi ville. Sen skulle de vuxna spela en teater om mobbning. De körde en första runda, och andra rundan fick vi lov att stoppa och byta plats med någon, och förbättra spelet.
Och sist så spelade vi ett värdegrundsspel. Sen var nästan hela skoladgen slut!

Vilken dag va!

Idag i skolan har vi inte gjort något speciellt, så det är inget att prata om!

Kramar ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!