9/10-10 Feber, feber, och feber igen

Hejsan!

Under denna tiden jag inte har bloggat har Erik hunnit ha feber, jag har hunnit ha feber och Erik har hunnit få feber igen. Det låter som jag inte har bloggat på ett lååångt tag, men det var för några dagar sen. Erik fick det i lördags.
Det kanske jag skrev i förra inlägget.
Sen fick jag feber i onsdags. Dagen då min klass, och Elinas klass skulle till Lund på utflykt.
Och imorse fick Erik feber igen...

Ialla fall så har jag varit hos Antonia och lekt idag. Vi hann med väldigt mycket och hade kul...!
När jag kom hem tog jag ut Viggo och jag har spelat sims 3 drömjobb. Mer har jag inte hunnit med idag.
Till kvällsmat ska vi värma rester från tacosen som vi hade igår.
Erik och pappa har varit på hemmakväll och hyrt en film Erik redan har kollat på. (En killfilm alltså)
Pappa är och hämtar mamma som har varit iväg i Malmö hela dagen idag.

I torsdags började Robinsson...
Fast till nio fick jag se sen skulle jag gå och lägga mig.

/ Kramar Ellen

Kommentarer
Postat av: Morfar o Ingrid.

Glöm inte boka in en handledag på stan med oss.

Morfar o Ingrid

2010-10-14 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!