Sova över.

Hejsan!

Jag har tyvär inte hunnit med att blogga på sistonde. Jag har haft fullt upp med massa saker att göra.
Just nu sitter jag hemma hos morfar och Ingrid och bloggar på deras data. Som ni vet så skulle jag, Erik och pappa sova här för att mamma hade fest där hemma igår.

Igår kväll började Let`s Dance. Jag hoppas att många av er ser det för det är jättebra. Där var många som jag kände igen från olika andra program.

Erik sitter och spelar nintendo ds. Jag sitter och bloggar, och pappa letar efter bilnycklarna som är borta.

Ikväll ska jag sova hos Lotta, Ola och Wilda. Det ska bli roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!