Skolan....

Hejsan!

Idag har jag börjat skolan igen. Efter ett rätt så långt och skönt lov!
Vi har fått både skriva och prata om vårt lov i skolan. Nu har jag kommit hem och har precis druckit upp min varma chocklad. Erik ska strax på pingisträning. Jag vill gärna inte vara hemma själv så jag följer med istället. Imorgon i skolan så ska vi ta med en pulka, fika och varma kläder. Vi ska bakom klackabacken. Vi ska åka pulka, fika och så ska vi ta prover på vattnet isen och växterna. Ska bli spännande.

Ikväll är det familjen anorlunda. Vi såg förra terminen. Det är jättebra. Jag hoppas att några av er också ser det. Och ni som inte ser det tycker jag ska se det.

Jag bloggar mer imorgon eller ikväll, för nu ska jag göra en annan sak.


Kommentarer
Postat av: Elina

hej hoppas att du har haft en bra dag idag för det har jag haft! hvh din kompis Elina!<3

2010-01-12 @ 16:28:28
Postat av: Bodil

Hej Ellen! Jag som skriver till dig heter Bodil och arbetar tillsammans med din morfar. Han berättade att du var super-duper duktig på att skriva här i din blogg och det är du verkligen! Du skriver jättebra! Det är så roligt att läsa. Vad nyfiken jag blev på de där proverna du skulle ta,när du åkte pulka i skolan. Kan du inte berätta mer?

Ha det så bra!

MVH Bodil

2010-01-12 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!