Sex barn.......

Hejsan!

Sorry, har tyvärr inte hunnit blogga på sistonde. Försöker att blogga så ofta jag kan.
Nu har Erik gått och lagt sig, men har inte somnat. Han säger att han hör något gnistra!
Men vi listade precis ut att det var värmepumpen som pappa satte av och på.

 Idag i skolan har vi varit i backen och åkt pulka. Det var jättekul. Sedan högg vi hål i isen och tog lite prover som vi ska ha på temat nästa gång.

Idag har vi haft sex barn här hemma. Mamma hämtade Erik och då ville han ha med sig två kompisar. Och sedan hämtade hon mig och jag ville ha med mig två kompisar. Men då kom vi på att det inte fick plats i bilen. Så mamma körde hem med killarna och sen körde hon och hämtade oss i skolan. Killarna körde pingis och vi spelade sims.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!