Redan en vecka!

Jippy, nu kan jag börja blogga igen. Innan har det varit något konstigt med internet. Det gick inte att ansluta. Men nu funkar det igen. Skönt......

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Vi har undersökt de vattnet (växterna), som vi hämtade i klackabacken häromdagen.
Jag och min kompis jobbade tillsammans. I vår burk hittade vi en vattenspindel. Som de flesta vet hatar jag spindlar.
Vi kollade först i luppar, det var där vi hittade spindlen. Sedan fick vi kolla i mikroskåp. Det var jättehäftigt. Men när vi såg på vår spindel var det jätteäckligt. Man såg den på jättenära håll. I slutet innan vi skulle gå ut på rast, så var där två spindlar som slåss. Men jag hann inte se det.

Imorgon är det fredag också. Det går riktigt snabbt. Nu har vi snart gått i skolan en vecka redan.
Då är det Let`s Dance. Det är ett av mina favoritprogram.

Kommentarer
Postat av: I o A

Minns Du Ellen när Du var mindre. Då var spindlarna bara farliga hema. men på genvägen var dom snälla och intressanta.

En hel vecka har gått sen Du var här, vi längtar efter Dig.

2010-01-15 @ 20:12:29
Postat av: Anonym

Hemma stavas med 2m , jag vet Ellen. Morfar

2010-01-15 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!