Lördag.........

Hejsan, svejsan!!!!!

Jippy!
Idag har jag köpt min efterlängtade telefon!
Är riktigt nöjd med den.
Man fick hörlurar, ett fodral och en massa sladdar till den. Och fast än att jag fick ett fodral till den,  fick jag ändå välja ett gratis litet fodral till.
Det var bra!

Idag har jag mamma och pappa ( erik var på kalas) varit i en pulkabacke tillsammans med Elina och hennes familj, sedan följde Elina med mig hem och lekte.
Sedan kom Lotta och Wilda hit och ska äta köttfärssoppa. Mumms......

Imorgon ska jag på fotbollscup, i Osby.
Förra gången gick vi tyvär inte vidare, men det hoppas jag på denna gången.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ellen! vilken fin mobil du har! en sådan vill jag ha fast den är dyr!!!! kramar din kompis Elina!!!!

2010-01-31 @ 10:25:19
Postat av: Pernilla

Har du redan jobbat in dina pengar till telefonen?

Det är jättekul att läsa din blogg, och du är så duktig på att stava. Hälsa Erik, mamma och pappa från mig.

2010-01-31 @ 20:00:54
Postat av: Pilla

Jobbat och jobbat.....

Ellen räknade sina mynt och insåg att hon inte behövde "jobba" längre.



Men jag håller med dig Ellen - telefonen är superfin :-)



Kram mamma

2010-02-01 @ 23:10:43
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!