Lite av varje....

Hejsan!
Har ej kunnat blogga de senaste dagarna för mamma har haft dongen till att sälja saker på tradera. Det är vad mamma har gjort de senaste dagarna. I alla fall, idag har jag lekt med Elina. Och nu ikväll har jag och mamma varit i Rinkaby och hälsat på.

Nu ska vi strax äta spagetti och köttfärsås. Mmmm.....
Igår kväll var det Robinson karibien. Det är ett av mina favoritprogram.
Let`s Dance är också ett av dem.

Igår var jag och spelade fotboll i kupolen. Det var roligt. Men det som var synd var att vi inte gick vidare.
Det hade varit roligt om vi hade gått vidare i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå där!

Om jag inte minns helt fel så var du själv ganska upptagen med att spela Sims 3, eller? ;-)



hahahaha



Puss & kram

Mamma

2010-01-17 @ 22:16:48
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!