Grattis pappa!!!

Hejsan!

Idag fyller pappa år!


Grattis pappa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var nästan så att jag och mamma glömde det i morse. Men tack vare mamma kom jag på det.



Idag har jag ätit engelsk frukost. Mums..... Vad det var gott!
Vi hade stekt ägg och bacon, vi hade rostebröd med pålägg.
Sedan hade vi mjölk, apelsin jucie, te och kaffe att dricka. Sedan till efterrätt var det en i fyran som överaskade med blåbärsmuffins!
Man fick välja om man ville ha muffinsen efter man hade tagit sprutan och det valde jag.
Så sedan orkade jag knappast någon lunch. Sedan åt jag muffinsen när jag hade tagit sprutan. Sedan åt jag knappast något mellanmål, för jag åt ju muffinsen. Så nu är jag dö-hungrig.
Vi ska ha kinamat ikväll. Mamma kör och hämtar det nu när hon kommer hem ifrån jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!