Fredag........

Hejsan!

Idag är det fredag igen!
Det betyder att ikväll är det Let`s Dance!!!!!!!!!!!
Idag körde vi och köpte fredags kaka som vi gör varje fredag. Jag och pappa tog semla, och Erik tog daimkaka.
Idag i skolan fick vi ha vikarie, för min lärare hade vård av barn tror jag.
Det blev ju inte riktigt som vanligt, men vi hade ändå slöjd. Idag har jag börjat på textilslöjd.
Det var jättekul!

Jag tror att jag ska gå ut i snön och leka. Men Erik har tappat bort sin mössa så han kan inte följa med ut.
Men först ska jag ringa Ingrid, för det hade jag lovet henne att göra när jag hade börjat på textilslöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!