Fredag..... Igen!!!!!!!

Hejsan!

Nu är det fredag igen!
Jag älskar fredagar för då kan man bara mysa och ta det lungt. Och sedan är det Let`s Dance också.

Imorgon är det Melodifestivalen igen.
Det är ett av mina favoritprogram..........

Jag har precis tagit bussen hem och får vara hemma en liten stund själv.
När pappa kommer hem så ska jag kanske leka lite med Elina. Jag hoppas också att det kanske blir en fredagskaka med.

Idag i skolan har vi haft speltimme, vi spelade olika spel och jag lärde mig ett nytt spel som heter Teknet eller något sådant. För er som inte vet så är det ett jätteroligt spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!